سرخط خبرها

زمان اکران «پرونده باز است» آخرین فیلم کیومرث پوراحمد مشخص شد

  • کد خبر: ۱۷۲۳۳۵
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
زمان اکران «پرونده باز است» آخرین فیلم کیومرث پوراحمد مشخص شد
آخرین فیلم «زنده یاد کیومرث پوراحمد» از روز چهارشنبه ۱۴تیر در سینما‌های سراسر کشور اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در خلاصه داستان «پرونده باز است» آمده است: فرهاد نوجوان ۱۵ ساله ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است.

علی قائم مقامی تهیه‌کننده این فیلم در رابطه با آن گفته است: «این قصه به لحاظ زمانی در سال ۱۳۹۰ روایت می‌شود. نظر برخی دوستان این است که دوره این فیلم‌های اخلاقی گذشته است، اما نظر ما اینگونه نیست. این فیلم ترکیبی از واقعیت و خیال نویسنده است. در کل اگر بخواهم بگویم ۵۰ درصد براساس واقعیت بوده است.»

وی افزود: «فیلمنامه این فیلم بار‌ها توسط مرکز رسانه‌ای قوه قضاییه خوانده و بررسی شده و به هیچ وجه ایرادات حقوقی و کیفری ندارد؛ تنها ۵۰ درصد این فیلم واقعیت دارد. باید بگویم که تایید نهایی قوه قضاییه را داریم.»

وی در رابطه با یکی از انتقادات به این فیلم پاسخ داد: «این که می‌گویید خبرنگار در فیلم «پرونده باز است» واقعی نیست به این دلیل است که شرایط خبری در ۱۱ سال اخیر تغییر پیدا کرده است.»

پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، رها فریدونی، اعظم عرفانی، حضور سام غریبیان، مه لقا باقری، جواد طوسی از بازیگران این سینمایی بوده و کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را به ترتیب کیومرث پوراحمد و علی قائم مقامی برعهده داشته‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->